13 maj Maremonte Il Forno (Restaurangrecension)
Varning för gnälligt inlägg! 😀
SKÄMS! Skäms på er!
En restaurang i Farsta Centrum, Maremonte. Där åt vi ikväll, en ceasarsallad samt entrecóte! Allt lungt tills maten kom, även om vi varit med om snäsigheter här förut! ceasarsalladen var helt ok. Men att ens servera det där köttet är skrattretande, nötkött med typ 60 % fett på sig. Vänligt med bestämt skulle vi påpeka detta för ägaren varpå han skriker med hög röst att vi inte är på nån fin restaurang i stan, så vi kan inte förvänta oss sån entrecóte (För 159 kr), (beställde en välstekt men fick en medium med)! Extremt dålig kundservice. (Vi erbjöds inget annat istället heller, utan fick traska till bordet och sätta oss igen med fettbiten..)
Såå, nu har jag lättat mitt hjärta och höjt ett varningens finger för er som vill hålla er undan dålig service, hör inte till vanligheterna att Kardemumma Gumman surnar till men nu har Maremonte sett henne för sista gången! 😉
Tacka vet jag min egen ceasarsallad, serverad av en glad kock… 😉
Har ni andra varit med om liknande händelser, var hände det isåfall?
gronkis
Posted at 23:11h, 13 majNej tack och lov inget sånt. Visst har man blivit serverad sämre råvaror ibland, men säger man till så brukar det ordnas med ett leende tack och lov. Tack för varningen!
@Receptomaten
Posted at 08:25h, 14 majMen jisses sicken sjörövare till krögare! Hoppas han läser detta och inser att ändra på sig innan han är arbetslös.
Tycker du ska lägga ut detta på Rejta.se också!
–
Jag sprider detta på Twitter & FB!
Anna L
Posted at 08:34h, 14 majVilken idiot! Va tror han att han vinner på att göra så….Bra att du skriver om det
kardemumma Gumman
Posted at 08:36h, 14 majTack Kari! Kollade rejta och såg att de inte hade särskillt fina omdömmen där heller! Nää slå igen så nån “riktig” krögare får chansen att lyfta Farsta!
kardemumma Gumman
Posted at 08:37h, 14 majSkämma ut sina kunder framför andra gäster på det där sättet, vad är det för stil! :/
Danne (@dcarlbom)
Posted at 09:23h, 14 majUj vilket bemötande.
Det är lätt att tappa kunder idag och det här var ju garanterat ett sätt att tappa både dig och alla som läser detta som kunder.
Fredde @darksidedesign
Posted at 10:30h, 14 majSå. Jävla. Uselt. Dags för Gordon Ramsay att ta sig en sväng till Sverige och rensa upp bland hak som detta skämt till restaurang.
Fröken Dill
Posted at 14:28h, 16 majDet låter som en otäck upplevelse! Ska hålla mig därifrån.
Hälsar fröken Dill